Slap that bitch

Vart hemma i nästan 2 timmar. Tack och lov för det, helt sjukt trött. Ligger i min säng i mitt kalla rum. Tänker klaga lite nu för det har jag fan all rätt. Jag fryser, jag är förbannad och jag vill sova, jag ska upp tidigt. Sen är jag så  jävla trött på alla jävla nollor.
Snacka skit om mig bakom min rygg, för all del!  Haters makes me famous. Men det går för långt när man skriver massa lögner på sin blogg, tycker ni inte? Det är skrattretande, det är patetiskt, det är fult och framförallt är det omoget. Den här personen kallar sig alltså mogen och ska alltid spela så vuxen, jag vet inte hur ni känner men för mig går det bara inte ihop.
Fått höra att jag borde hämnas. Känner lite såhär : revenge? im too lazy. I'm just gonna sit here and let karma fuck you up. Baam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0