Ricinolja för håret

Efter ha läst Carolina Gynnings blogg, plus en massa andra bloggar så köpte  jag igår 2 flaskor Ricinolja på Apoteket.
Det är en slags olja som ska få håret att växa 4-6 cm på en månad! Man ska även kunna se skillnad på håret efter 2 veckor. Hur bra som helst! Har försökt allt för mitt blonda slitna hår, det här är sista chansen annars blir jag mörkhårig.
Man använder det genom att massera in i hårbottnen sen kamma ut det med topparna. Sen ska man ha i det i 30-60 min. Det kan vara svårt att tvätta bort men eftersom lika löser lika så funkar balsam asbra.
Har du korta ögonfransar kan man även använda det där! Det gjorde jag också, får se hur resultatet blir..
Såhär har resultatet blivit för andra :




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0