Nakenbilderna som läckte ut.

Ja, nu i efterhand känns det ju så otroligt korkat, pinsamt och patetiskt. Hur fan gick det till undrar jag? Antar att jag aldrig kommer få veta. Kanske är lika bra för hade jag vetat om det så hade det seriöst blivit krig. Inget gosigt kuddkrig eller låtsaskrig med vattenpistoler, det hade alltså blivit krig där atomvapen och andra dödliga vapen vart inblandade.

Vafan snackar hon om, undrar ni nu. En pundare har haft väldigt privata bilder på mig, sjukt privata alltså. Som han sedan har skickat till folk, som jag fått veta nu iefterhand. Det känns ju sådär. Jag hade absolut ingen aning om att bilderna ens existerade så det vart ju en liten chock, heh..lagom jävla förbannad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0