Myzpyz

Tagit 2 sömnisar och jag är heelt wasted haha. Så sjukt dåsig och mina ögon vill verkligen vila känner jag. Hela kroppen är seg men nej! Jag kämpar emot för att uppdatera min blogg, som ändå ingen läser..haha.

Precis tagit mig en skön dusch och nu ligger jag som en jäst bulle i sängen med en kopp te och lite tända ljus, livet är helt okej idag.
Vart hemma hos min mamma och mina syskon idag och ätit mat och fikat. Har ont i kinderna och magen för att jag skrattat så. Vi pratade om gamla minnen, fan vad störd jag var när jag var liten haha..

 

 

Av någon anledning har jag vart så jävla glad de två senaste dagarna. Fattar inte. Jag är ALLTID otrevlig, mot alla, och nu helt plötsligt är jag snäll och trevlig. Börjar ju fundera..är det här mitt nya jag? Kommer jag stå ut med mig själv?
Jag har alla anledningar i världen till att vara otrevlig så väljer jag att vara snäll. Naiz, naiz brud.
Mamma frågade om jag var kär. Haha. Fan ska jag svara på det?

AJA, peace out bre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0