Inget spelar någon roll

Är det något jag har lärt mig här i livet så är det att aldrig ta något för givet.




Onsdag, den bästa dagen i veckan. Om en halvtimme är det greys anatomy, så stört bra. 
Idag har vart en vääldigt effektiv dag, fast fan så tråkig.
Jag har solat, de va naiz. Så jävla pinsamt bara. Haha. Har inte solat här i gimo på evighetet så dom har nya grejer. Jag hade fan inte en aning om hur man skulle göra. Jag stod som ett jävla pucko och bara glodde och så kommer en liten fjortis o ba "men hallå, hur länge ska du stå där??? ska du ha hjälp kanske?" haha. 
Jag cyklade också! Jävlar vad duktig jag är, fyfan jag har typ inte cyklat på 2-3 år. Ganska vingligt men det gick, synd bara att jag höll på att halka x antal gånger. Och att jag cykla på en herrcykel som är way för stor för mig.
Haha kände mig så klumpig och ovig när jag skulle gå av och fastnade med foten..

Sen har jag handlat, gjort mat och städat. Riktig kvinna ja!
Å, min syster ser så fruktansvärt glad ut! Själv ser jag iskall ut, värsta ganster bre.
Kommer ihåg den morgonen. Klockan var lite över 5 på morgonen och vi skulle åka till sjukhuset där syrran skulle opereras..stackars!
Fick följa med in i operationssalen och säga godnatt osv. Haha fyfan vad jag grät..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0