Happiest ever

Den här dagen har varit så jävla bra. Trots att jag gick upp 4!
Hade på morgonen studiebesök på barnsjukhuset i gävle, var helt okej! Rätt intressant. Har funderat länge på om jag ska inrikta mig på barnsjukvård eller om jag ska satsa fullt ut på psykiatri, återstår att se..anyway, efter studiebesöket så åkte jag med ett par underbara tjejer och slängde i oss lite max-mat, jävligt gott de!
Vi hade ju egentligen en till lektion men eftersom läraren hade samtal med vissa elever så vart det inte många sidor lästa. Vart mest hög musik och dans, helt ok skoldag!
Sprang ner på stan sen och gick lös i butikerna. Haft sån abstinens av att jag inte har shoppat på över en månad så jag var verkligen i extas. Köpte en ny bh, en vit genomskinlig blus och lite smink och diverse saker på H&M. Helnöjd :)
Mötte sen Anna på stan och så gick vi till donken, käka lite och väntade på resten av sällskapet. Sen vart det bio, givetvis vart det ju breaking dawn! Sweet jesus vad jag har längtat. Filmen var så sjukt bra, fick rysningar i hela kroppen. Att alla killar i filmen är snygga är fan ett riktigt stort plus i kanten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0